Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2011 08:22 - ЗАЩО НЕ МЕЧТАЕШ?
Автор: lunenlach31 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1976 Коментари: 2 Гласове:
3



Живеем за да мечтаем или мечтаем за да живеем. -Кога свършват мечтите? -Когато остарем. -Бързо ли се остарява?-или аз преждевремено остарях? Защо не мечтаеш ,и ти ли остаря,да не би да е заразна болест? -Ще ми направиш ли тераса,голяма тераса с маса и люлеещи столове и много цветя-живи, с огромни прозорци през които да наднича слънцето и луната да танцува върху тях? -Ще ми нарисуваш ли щастието?-беше ми обещал, знам че държиш на обещанията си. -Какво е щастието, дали е мечта? -Ще посадиш ли още рози от онези които са само за мене и бегонии с червеникави листа? -Ще ми нарисуваш ли любовта?-какво е любовта,дали е ревност,страх ,болка?.........................................
-Ще ми направиш ли градинка с каменипътечки и бесдка? -Ще посадим ли още цветя , от онези които са само за мене? -Ще ми разкажеш ли приказка преди да заспя, но приказка само за мене,онази приказка за малката звезда,ще ми разкажеш ли за нея? -Ще посадим ли още цветя? -за да бъда щастлива. -Ще ми нарисуваш ли вечноста? ....................................не ме изпускай никога-недей, ръката ми за нищо на света не пускай. -Ще посадим ли още цветя? -научи ме да рисувам. ......................................не ме изпускай, не мога да летя, за нищо на света не ме изпускай. ЗАЩО НЕ МЕЧТАЕШ, ДА НЕ БИ ДА ОСТАРЯ НЕ , НЕ СИ ,ЗНАМ, НО ЗАЩО НЕ МЕЧТАЕШ?


Тагове:   тераса,   мечта,   цветя,   летя,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lisa19 - Мечтая разбира се.
22.10.2011 18:32
Всеки човек го прави. Но има и такива, за които мечтите не важат. Те са "вип твари", които не си играят с мечти, а на друго.
цитирай
2. pcelata - Никога не спирай,да мечтаеш!
22.10.2011 18:33
Все едно,дали има слънце!
Бсе едно,дали има цветя!
все едно,дали има за кого!
Мечтите са за всички!
Поздрав.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lunenlach31
Категория: Хоби
Прочетен: 81275
Постинги: 24
Коментари: 42
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930